tiistai 14. elokuuta 2012

Hop Lop

Lauantai aamupäivä vietettiin porukalla Hop Lopissa. Kummityttöni pikkuveljensä kanssa viihtyivät siellä yhtä hyvin kuin aina ennenkin. Aika kului kuin siivillä ja muutaman tunnin jälkeen oli jokainen ryhmästämme laskenut liukumäkiä ja kontannut tunneleissa mielin määrin. Miksi tälläistä paikkaa ei ollut silloin kuin olin itse lapsi? Unelma paikka, jossa saa leikkiä rajattomasti pienellä sisäänpääsymaksulla. En tiedä kummat viihtyivät paremmin, lapset vai aikuiset. Itse ainakin nautin siitä, että sain mönkiä pallomeressä luvan kanssa! Harva asia saa minut nolostumaan, mutta ehkäpä julkisella paikalla yksin pallomereen mönkiminen kuuluisi niihin asioihin. Hop Lopissa tämäkin huvi on sallittua lasten kanssa meille lapsenmielisisille aikuisillekin, ilman nolostumista. Riemua riitti usean päivän edestä!


Minne seuraavaksi?



Tästä tulee koti


"Täällä voisi kertoa vaikkapa salaisuuksia."

Hyökkäys



MAALI!!

Aallokko


Etsi Jarkko




Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa <3 Kiitos Ninnulle ja lapsille ihanasta aamusta <3

-Marika

2 kommenttia:

  1. Oi tuonne minäkin haluan! Oon jo pitkään sanonut mun kummilapsen äidille, että mun on päästävä hop lopiin.. Siis lapsen takia tietysti :D Mutta tää mun kummilapsi täyttää vasta vuoden niin joudunpa ehkä odottelemaan. Mä haluan vaan ite noihin pallomeriin ja liukumäkiin sen varjolla että "vahdin lasta" :D

    VastaaPoista
  2. Siellä hop lopissa on myös se alue pienemmille :D me ollaan käyty siellä ekaa kertaa varmaankin kun nuorempi noista lapsosista oli puolitoista vuotta :D toki isommat pallomeret on siellä isojen puolella, ehkäpä voit livahtaa sinne huomaamatta! Itselläkin on aina vähintään yhtä hauskaa siellä kuin lapsillakin :D

    VastaaPoista

<3