keskiviikko 23. joulukuuta 2015

GOOD TO BE HOME

Jos joku teistä lukijoistani seuraa minua instagramin kautta ( marikakatariina ), olet voinut huomata minun palanneen Suomeen hetkeksi. Instagramista on käynyt myös ilmi, että aikani kuluu lähinnä treeninmerkeissä kotisalilla, Crossfit Jyväskylällä. Olen niin nauttinut siitä, että saan treenata muiden ihmisten kanssa. Todella virkistävää.

Vaikka Suomeen paluu oli henkisesti rankka ja väsyttävä kokemus voin silti hyvillä mielin sanoa että GOOD TO BE HOME! Nyt olisi aika nollata ajatuksia, nauttia joulusta läheisten kanssa sekä syödä hyvin ja älyttömän paljon! Parin päivän lepo treeneihin ja kehonhuoltoa, niin henkisesti kuin fyysisestikin tekee hyvää. Keho on melkoisen huollon tarpeessa muutaman edellisen treenin jälkeen. On ollut ilo huomata, että omatoiminen treenaaminen Italiassa ei ole mennyt täysin hukkaan, sillä eilen sain pitkästä aikaa uuden tempaus PR:n! Olo oli todella väsynyt, koska kyseessä oli päivän toinen treeni ja silti nostot kulkivat niin hyvin! Tokaisipa painonnostovalmentajakin saaneensa joululahjansa kun näki kuinka ison kehityksen olen saanut aikaan tekniikassani tässä neljän kuukauden aikana. Sain tästä palautteesta itselleni todella hyvän mielen ja tämä tsemppaa minua jatkamaan jatkossakin yksin treenaamista Italiassa. Kun jotain haluaa ja on motivoitunut niin ahkeruus palkitaan kyllä! Kolmen viikon loma täällä Suomessa on vasta aluillaan, katsotaan mitä muuta lomaan mahtuu treenin lisäksi.



Rauhallista ja lämmintä joulua teille kaikille! Ollaan hyviä toisillemme.

-Marika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3