keskiviikko 5. elokuuta 2015

SAARESSA

Olen nauttinut ystävien ja perheen seurasta kaikin keinoin viime aikoina. Olen yrittänyt järjestää aikaa keretä kaikkialle minne minua on pyydetty, oli kyse sitten treeneistä hyvässä seurassa, mökkeilystä tai isoveljen synttäreistä. Olen mennyt osittain minuuttiaikataululla kiertäen yöpaikasta yöpaikkaan. Aikatauluttaminen ei ole haitannut sillä olen saanut ihania hetkiä tärkeiden ihmisten seurassa ja kerennyt oikeasti viettää aikaa erilaisten aktiviteettien merkeissä. Ei tämä toisten sohvilla nukkuminen ole ollenkaan hullumpaa kun tiedän, että muutos on edessä. En ole kodittomana Suomessa enää pitkään. Nämä parin viikon lattialla ja sohvilla nukkumiset ovat olleet melkoinen retki myös omaan pääkoppaan . Oikeastaan kaikki erilaisilla sohvilla punkkaamiset ovat olleet kuin pieni matka lapsuuteen, samojen tyyppien kanssa on tullut syötyä iltapalaa kuin lapsena yökyläillessä. Tai milloin viimeksi olisin ollut useamman päivän äidin patojen äärellä tai mökkeillyt ystävien ja heidän vanhempien seurassa? En edes muista. Huippuja hetkiä ja laatuaikaa. Ei tälläistä kahden viikon sosiaalista tapahtumaa olisi tullut millään ilman, että olisin irtisanonut asuntoni ja hyppy uusiin tuuliin lähestyisi.

Kiitos Keski-Korpeloille täydellisestä mökkiviikonlopusta. Lapsuusmuistot palasivat mieleen. Tästä ei puuttunut muuta kuin matopainit mökin yläkerrassa ja talviset avantouinnit ja olisi ollut melkoinen nostalgiamökkeily. Juha se osaa yllättää suomalaisella kalalla!



















Nautitaan niistä ihanista tyypeistä meidän elämässä, olivat he sitten lähellä tai kaukana <3

-Marika

1 kommentti:

<3