maanantai 29. huhtikuuta 2013

The Power of Words

Tässä on eräs Youtube video, jonka suosittelen katsomaan. Sanotaanko suoraan näin, että pisti hieman ajattelemaan.  Joona linkitti tämän videon minulle muutama päivä sitten ja se on noussut mieleeni useammassa tilanteessa. Ilmeisesti tämä video on ollut osa Joonan opiskelumateriaalia Belfastissa. Katsokaa, minua ainakin kosketti.




Sitten hieman erilaiseen asiaan! Ruokaan! Rakastan ruokaa, mutta en aina innostu kaiken maailman terveys hömpästä.  Silloin harvoin kun leivon käytän varmasti voita enkä margariinia, ja sitä rataa. Nyt ystäväni vinkkasi minulle todella ihanan ja terveellisen herkun! Syön kyllä terveellisesti, mutta ystäväni tietävät, että olen usein hieman makean perään. Tämä vinkattu herkku on banaaniletut! Lettua ne eivät ole sisällön puolesta nähneetkään, mutta maku on todellakin lettua itseään, vielä vain makeampana. En uskaltanut syödä näitä minkään hillon kanssa ja terveellisyyshän siinä kärsisi, hih. Olen laittanut päälle pelkästään jäisiä mustikoita. No mitä nämä sitten sisältävät


2-3 banaania
2 munaa
hunajaa oman maun mukaan (minä laitoin 2tl)


Näitä aineita löytyy aina kotoa. Tai ainakin minulta löytyy, olen nimittäin kananmunien ja banaanien suurkuluttaja ja täytyy myöntää, että teetä juon litra tolkulla ja hunajaa löytyy sen takia myös.

Jep tiedän, kuulostaa siltä että näistä ei voi lettua saada. Kokeilkaapa itse. Hyviä ovat. Paistamiseen vinkki, että kannattaa tehdä sellaisia american pancake kokoluokkaa ja aika ohuita, muuten kääntäminen on hankalaa. Ei myöskään kannata kääntää liian aikaisin vaan antaa paistua rauhassa, koska koostumus on hieman erilainen kuin normi lettutaikinassa.




Tehkääpäs banaanijamia! Minä ainakin teen tätä vielä monesti!

-Marika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3