torstai 20. syyskuuta 2012

Minulla On Afro

Viime viikonlopun kuljin isossa tukassa! Ei nyt kuitenkaan aivan afrosta ollut kyse. Kasvatukseni on tuottanut tulosta! Saan muhkean kiharan jo hiukseeni. Olen onnellinen! Enää en haikaile (niin pahasti ainakaan) ihan super lyhyen tukan perään. Ah nautin "pitkästä" tukastani! Kuvat ovat siis viime viikonlopulta.

Nyt jännittää. Kävin eilen liittymässä Elixian jäseneksi. Olen osallistumassa kunnon rääkkiin! Olen tiennyt varmaksi tämän painonpudotustavoitehässäkän jo kolme viikkoa ja tähän mennessä olen ollut innoissani kunnon treenistä, mutta nyt kun vihdoin sain asiasta mustaa valkoiselle iskee paniikki. No onneksi lähden hakemaan tulosta ystävän kanssa niin saan valittaa Millan kanssa yhdessä. Nyt on hyvä aika ryhtyä tositoimiin ja ensi kesäksi kuntoon. Nyt kun futiksestakin on kuukauden tauko niin saan tästä salihässäkästä kaiken irti alusta asti. JÄNNÄÄ!

Takki, hame ja sukkikset H&M, toppi TOPSHOP,  Hansikkaat Gina Tricot ja Kengät Bianco
Pitkästä aikaa gif



Tykkään tästä vikasta kuvasta itse kovasti, hih

-Marika

P.s. Kiitos sisko kuvausavusta <3

2 kommenttia:

<3