maanantai 14. lokakuuta 2013

FEEL IT

Olen innostunut juoksemista ja voin sanoa, että tämä on ensimmäinen kerta elämässäni kun nautin juoksemisesta oikeasti. Joo olen aina tykkännyt kyllä juosta joukkueen kanssa ja rakastan erilaisia porrasjuoksutreenejä, mutta nyt alan saada ihan perus juoksemiseen sen monien hehkuttaman flown! Sain äidiltäni lahjaksi uudet juoksukengät, täysvaimennetut adidakset, ja kuvittelin aluksi että jaloillani ja selälläni menisi pitkä aika tottua uuteen kenkään. Toisin kuitenkin kävi, askel on kevyt ja selkä ei reistaa. Aiemmin olen juossut huomattavasti vähemmän vaimennetulla kengällä ja juoksu ei ole ollut mitään nautintoa. Osa syy tähän juoksu flown löytymiseen on varmasti myös jo täällä blogissa aiemmin mainitsemani Zeropointin kompressiosäärystimet. Säärystimien kanssa eivät  pohkeeni ole krampanneet edes jalkapallossa, eivätkä toistaiseksi juostessakaan. Saa nähdä miten käy pakkasten kiristyessä. Luotto näihin säärystimiin on kyllä kova, koska eivät totisesti ole minua pettäneet sen jälkeen kun ensimmäisen kerran olen ne jalkaani laittanut.

Tietenkään ei pidä unohtaa syksyn merkitystä juoksuflown löytymiseen. Kuka voi väittää vastaan siinä asiassa, että pimenevässä syksyillassa ei olisi ihana ulkoilla. Hapekas sää ja aikaa ajatella.  Syksy I really love you!



// Kengät Adidas / Säärystimet Zeropoint ( yhteistyönkautta ) / Juoksuhousut Nike / Paita Everest / Sykemittari Polar //








Toivon todella, että innostukseni juoksemiseen ei ole vain ohimenevää!

-Marika

P.s. Tässä vielä yksi tämän hetken lempi juoksubiiseistäni! Tällä biisillä olen päässyt myös hyvin pelifiilikseen vikoissa sarjapeleissä.




3 kommenttia:

  1. mullakin käytössä nää zeropointin calffit (aiemmin ollu ihan vaan jotkut neopreeniset säärystimet) ja se on ihan uskomatonta miten tollaset säärystimet voi tehdä liikkumisesta nii paljon mukavampaa! enää ei kramppaa yhtään ja jos on yhdenkin treenin ilman niin sen kyllä tuntee seuraavana päivänä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen huomannut täysin saman! Aluksi jopa epäilin lumevaikutusta mutta nyt jo sen verran kauan tullut käytettyä niin luotto on kyllä täysin näihin!

      Poista
    2. Kokeile myös niitä sukkaversioita, super hyvät palautumiseen treenistä

      Poista

<3