perjantai 20. toukokuuta 2016

POLTA SE!

Olen viime aikoina pitänyt hattua päässä liian paljon. Hyvältähän se näyttää, mutta onko tästä tulossa uusi tavaramerkkini? Jos on niin joudun lähtemään hattuostoksille, ettei päässäni killuttele aina sama musta hattu. Näppärähän tämä iso asuste on, mutta onko tämä jo liian kätevää jos en tarvitse enää sateenvarjoa ulkona liikkuessani? No more bad hair days! Mutta jos tämä hattu on jokaisessa instagram kuvassani, joka ei liity urheiluun, on minun kohta jo poltettava tämä päähine! Ehkä syynä tähän ylenpalttiseen hatun käyttöön on kuitenkin laiskuus, joka on iskenyt hiuksia kasvattaessa. Lyhyen tukan kanssa rakastin föönin käyttöä, mutta nyt kun minun kohdallani puhutaan jo lähes pitkistä hiuksista, alan suunnitella föönin heittämistä roskikseen ja ostan kasan hattuja. Kuinka helkkarin kauan aikaa voi viedäkään yhden polkkatukan kuivaaminen? Mielestäni aivan liian kauan. Pitkä tukka, täältä tullaan (tai sitten ei).




// Hattu Lindex / Mekko Monki / Aurinkolasit kirppislöytö / Kengät Bianco //









Kunpa saisin hymyn tarttumaan teille kaikille ihanille siellä ruudun toisella puolen! Olen yhtä hymyä tällä hetkellä kokoajan ja olen onnellisempi kuin aikoihin. Laulan ääneen jopa pyöräillessä ( tämä saattaa täällä Toscanassa herättää pientä huumoria muissa tielläliikkujissa kun painan vauhdilla alamäkiä alas ja laulan suomeksi! ) ja tämän seurauksena saan syljeskellä itikoita suustani kovassa vauhdissa. En muista millon minulla olisi ollut näin hyvä olla itseni kanssa. Jos asiat sanoo ääneen, viedäänkö ne pois minulta? Ei viedä, kyse on omasta suhtautumisesta ja siitä miten haluat elämäsi viettää. "Mulla on hyvä näin!"

-Marika

P.s. Kiitos Riikka kuvausjeesistä! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3