tiistai 12. huhtikuuta 2016

AJATONTA

Olen vuoden sisään karsinut ostoksiani isolla kädellä. Suomesta pois muuttaessani myin suurimman osan vaatteistani ja olen ollut tähän ratkaisuun tyytyväinen. Nyt viime kuukausien aikana olen pyrkinyt ostamaan vain sellaisia vaatteita, joita tiedän voivani käyttää pitkään, ilman että vaatteitani katsellessa joudun toteamaan " ei mulla ole mitään päällepantavaa". Tähän lauseeseen törmäsin ennen useasti! Nyt kun omistan vain pääasiassa urkkavaatteita ja muutamat kestosuosikkini siistimpiä ja tyylilleni uskollisia vaatteita, en törmää tähän lauseeseen enää! Kuinka tämä voi olla mahdollista? Well, maybe Lord knows! Tähän pisteeseen olen siis päässyt, saanko tehdä nyt sen klassisen lätkätuuletuksen, jossa toinen polvi liukuu jäätä pitkin ja toisella kädellä veivataan mailaa, tai mitä lie, armottomalla voimalla?

Olen tehnyt täällä Italiassa muutaman isomman satsauksen ( no ei nyt niin isoja, mutta kuitenkin) vaatekaappiini. Toinen on musta nahkarotsi, joka vilahtikin täällä blogin puolella jo aiemmin. Toinen on tämä COSilta ostettu musta ihana mekkotakki yhdistelmä. En usko, että tulen vuosiin luopumaan mustasta ( toimii aina! ) ja väljistä kaapuasioista. Taisin jopa jättää jotain tämän tyylisiä kaapuja kotisuomeen, kun en raaskinut myydä pois. Mutta tämä on ollut ehdoton luottovaatteeni täällä Italiassa tammikuusta lähtien. Piru vie kun kelit lämpenee niin tätä ei voi enää käyttää niin hyvin. Sanoinko juuri ääneen tuon? Aurinko, aurinko, aurinko  <3 Kävelen vaikka pelkissä biksuissa kunhan aurinko ei katoa nyt minnekään!








// Takki Zara / Mekko COS / Kengät Ellen Blake / Reppu & Aurinkolasit Kirppislöytöjä //



Kiitos Krista kuvausjeesistä!

-Marika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3