sunnuntai 22. helmikuuta 2015

SÄIHKETTÄ







Lomalainen täällä huutelee! Vielä yksi päivä lomaa jäljellä ja pakko myöntää, että loma teki hyvää. Olin suurimman osan lomaviikostani kipeänä. Sääli, koska olisi ollut ihana ulkoilla ja nauttia treenaamisesta, kun kerrankin olisi ollut aikaa. ahkera työntekijä sairastaa lomalla. En silti harmittele enempää, olen kuitenkin kerinnyt lukea pitkästi yli 1000 sivua kirjoja! En muistanutkaan kuinka hurjasti kirjat imaisevat minut mukanaan, hieno tunne.

Hurahdin lomalla ottamaan pitkästä aikaa ripsipidennykset. Pomoni sipaisi minulle ripset parissa tunnissa perjantaina. Flunssaisen lomalaisen silmät löytyivät heti kun peiliin kurkkasi! Melkoista säihkettä tuli taas silmiin. Olin ehtinyt reilussa vuodessa unohtaa kuinka kivat nämä vekottimet ovatkaan. Liikkuvan ihmisen pelastus! Tykkään, eipähän tarvitse meikkailla aamuisin jos ei ole isoa intoa! Ja hei jos tykkäät näistä ripsistä niin minun duunipaikalta näitä saa, eli Hiushuone Estilosta/ Estilo Plazasta  !

-Marika



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3