lauantai 24. tammikuuta 2015

RISTEILY

Tänään olisi tiedossa työpaikan risteilyhommia. Suuntaamme duuniporukalla auton keulan kohti Turkua ja illalla olisi tarkoitus astua laivaan. En ole ollut risteilyllä sitten abiristeilyni ja risteilyt eivät ole minua oikein houkuttaneet. Nyt olen kuitenkin päättänyt nauttia reissusta, sillä onhan minulla maailman parhaimmat duunikaverit seurana (paitsi Iina mussu ei päässyt lähtemään mukaan :'( ). Risteily liittyy hiusmaailmaan muutenkin kuin että seurani on kampaajia. Toivottavasti saan siis hieman lisää inspiraatiota työhöni! No ainakin aion syödä laivan buffetissa itseni ähkyyn ja toteutan tässä isäni periaatetta eli syö mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman paljon ENNEN KUIN ÄHKY KERKEÄÄ TULLA :D! Jos joku tuttu sattuu olemaan samalla laivalla tänään niin minä en ole se joka on räkäposkella (aion lähteä vähemmän kostealla linjalla ) vaan minä olen se neiti jolla on posket kuin hamsterilla ja muruja rinnuksilla!

Tässä muuten olisi yksi asu, joka lähtee tänään mukaan. Päätynee päälle jo illalla tai sitten huomen aamulla. Kengät ovat vielä harkinnasssa, voi olla että päädyn näiden kenkien sijaan uusiin ihaniin lenkkareihini!

Ihanaa viikonloppua kaikille <3

-Marika


// Paita, Hame, Sukat & Hattu Lindexiltä / Kengät Pukki toi //






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3