torstai 29. marraskuuta 2012

Kop kop

Jouluvimma ja kiire alkaa kolkuttelemaan meidän ovellamme. Söin juuri ison läjän pipareita ja nautin kynttilöistä kiireen keskellä. Nautin niin tästä joulun odotuksesta.  Nautinnon keskellä talvi pääsi yllättämään minut kylmyydellään tänään todenteolla. Vaikka olen tiedostanut koko ajan, että lähestytään joulua niin silti olen kekkuloinut vielä syys takeissa ja vuorannut itseni villapaidoilla.  Talvitakin osto on jäänyt ja luulen, että viimevuotinen epäonneni toistuu enkä löydä unelma punahilkkatakkia mistään. Saa nähdä joudunko tyytymään vanhoihin takkeihini tänä vuonna. Jospa luovun toivosta ja unelmatakki kävelee minua vastaan silloin kun en sitä odota.

Tässä hieman esimakua tulevasta kuvapostauksesta.  Kreppiä kreppiä.



Olen saanut selkäni takaisin ystäväkseni ja se lupasi olla kettuilematta. Olen siis päässyt jatkamaan tiukkaa kuntokuuriani ja varovasti myös kokeilemaan selän kestoa futistreeneissä.  Nyt täytyy toivoa, että selkäni pitää lupauksensa. Tuntuu siltä kuin minussa olisi virtaa kuin pienessä kylässä ja hirveä tekemisen into. Harmi kun vuorokaudesta meinaa loppua tunnit kesken.

-Marika

P.s. Eilen lähdin iltavuorosta suoraan futiskentälle ja täytin juomapulloani. Ilokseni olin saanut työpaikkajäynän osakseni. Juomapullossani uiskenteli isohko leluhämähäkki. Todella hauskaa näin jälkeenpäin, mutta pelkään hämähäkkejä kuollakseni! Leluhämähäkki pääsi jatkamaan jäynäkierrettä ja liimautui työkaverini kypärään. Kypärässä pikkukaveri tuli vielä tänä aamuna takaisin työpaikalle ennenkuin työkaverini huomasi salamatkustajan. Kylmää kyytiä hämähäkillä, ensin uimareissu ja sitten parikymmentä kilometriä pyöräilyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3