tiistai 17. tammikuuta 2017

SUUNNITELMIA

Ensimmäistä kertaa Italiassa olen päättänyt pitää pidemmän loman ihan vain täällä kulkemiseen. Olen tehnyt Italiassa viikonloppureissuja ja pidennettyjä viikonloppuja, mutta kaikki pidemmät lomani olen ollut Suomessa tai jossain muualla. Nyt on siis aika alkaa suunnittelemaan ensi kesää ja mitä pystyisin tekemään parin lomaviikkoni aikana. Muutamia haaveita minulla jo on.. Sisilia, surffaus, retro camper van ja sillä liikkuminen pitkin ja poikin.

Sen verran voin paljastaa, että autovuokran hintoja olen jo kysellyt, ja jopa katsellut kuinka halvalla tälläisen retropakun voisi ostaa. Ehkä kuitenkin kallistun autovuokraan jos kaikki palaset lomani suhteen vain loksahtavat paikoilleen. Olen myös lähetellyt parit sähköpostit surffikurseista eripuolille Italiaa. Saisin yhden pitkäaikaisista unelmistani toteutettua, jos pääsisin surffaamaan! Nyt vaan pyrin järjestämään kiireisen kevääni viisaasti, jotta lomani olisi mahdollinen. Peukut pystyyn siis! Olisiko tässä tiedossa unelmien kesä?



Aina on aikaa unelmille!

-Marika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3