keskiviikko 29. kesäkuuta 2016

¡ HOLA MALLORCA !

Terveiset aurinkoiselta Mallorcalta! Johan minä kerkesinkin käydä Italian kodissani kääntymässä ja pakkaamassa uusiksi matkalaukun Mallorcan työreissua varten. Ai niin olen tainnut unohtaa blogin puolella mainita, että tein myös kahden viikon visiitin Suomeen tässä juuri ennen Mallorcan matkaa! Suomen reissulta on mahdollisesti tiedossa muutama urheilupostaus, mutta laitetaan tänne blogin puolelle ensin muutama fiilistelykuva täältä Mallorcalta ;)

 Olen siis työni puolesta viikon Mallorcalla ja lasten kanssa touhutessahan menee tämä viikko, toisin sanottuna siis uima-allas ja meri ovat tämän viikon keskeiset teemat. Olen ensimmäistä kertaa Mallorcalla ja mielikuvani oli hyvinkin erilainen kuin mitä olen tähän mennessä tästä kohteesta saanut. Kuvittelin Mallorcan nuhjuiseksi turistikohteeksi, joka on täynnä auringossa kärvisteleviä brittejä. No, tähän mennessä olen huomannut paikan kuhisevan saksalaisia ja olen ollut positiivisesti yllättynyt Mallorcan viihtyisyydestä ja jopa ruuasta! Ihania pieniä kahviloita ja sisustuskauppoja on joka puolella ja ihmiset hymyilevät paljon. Vanhat espanjan kielen taitoni saavat hieman virkistystä täällä, mutta viikon jälkeen puhun varmaan Italiassa aivan höpöjä, kun yhdistän lahjakkaasti italian ja espanjan kielen, oi voi! Turisteja vilisee kaupungissa ja rannalla vaikka kuinka, mutta se on itseasiassa kivaa vaihtelua omaan arkeeni Toscanan maaseudulla. Majoitukseni on Artan kaupungissa ja paikallisten seassa, joten omaa rauhaa täältä löytyy kyllä silloin kun sitä tarvitsee. Ehdoton etu on myös se, että seurassani on mahtava persoona, jolla on ollut asunto täällä Mallorcalla jo pitkään, joten ei tarvitse valita ruokapaikkoja sattumanvaraisesti ja liikkuminen on helppoa.

 Katsotaan mitä viikko tuo tullessaan, reissuni kun ei ole edes vielä puolessa välissä!

Kyllä tälläisessa huoneessa kelpaa nukkua.



Täydellinen kahvila! Cafe Parisien, Artassa.


Paino nousee kovaa vauhtia näillä herkuilla. Tältä ei voi välttyä näissä kahviloissa ravatessa <3


Olen edelleen pyrkinyt pitämään instagramini aktiivisena, joten jos haluat pysyä reissussani mukana niin kurkistahan instagramini (nimimerkkini on marikakatariina ) puolelle! Nykyään pyrin laittamaan instagramiini myös jonkin verran videomateriaalia.

-Marika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3