perjantai 15. helmikuuta 2013

SIENIPÄÄ

Rakastan uutta tukkaani. Kasvatin kasvatin ja kasvatin. Kasvatin hiuksiani viime maaliskuusta asti, silloin oli puolet päästä konemitassa.  Olin saanut hiukseni jo polkkamittaan, mutta hiusteni etuosa oli aivan järkyttävän huonossa kunnossa, oikea heinäkasojen heinäkasa! Mietittiin työkaverin kanssa kuinka asiakkaalle sanotaan aina, että haluatko oikeasti pitkän tukan joka katkeaa hiuksia harjatessa vai hyväkuntoiset hiukset. Monesti kallistutaan siihen, että tähdätään ensiksi hyväkuntoiseen ja siitä sitten pikkuhiljaa pidempään mittaan. Uskoin itseäni ja kollegoitani ja luovuin heinistäni. Olen tyytyväinen, hurjan tyytyväinen, minulla on taas oma lasikuitumainen hiuslaatuni ja mitta niskassa on edelleen yhtäpitkä kuin ennenkin. Superleveä ja pitkä otsis on ihana! Olen jo pitkään halunnut sieni tukan takaisin. Ei minulla koskaan näin pitkää sienimallia ole ollut, ennen oli konemittaa siellä ja täällä. Kyllä minä vielä sen pitkän tukan saan, mutta saahan kasvatusvaiheessakin nauttia mukavista välimalleista! Tunnen tässä mallissa olevani taas oma itseni, jotenkin vanha polkkani tuntui niin tylsältä ja tavalliselta.


 Heinät saa kyytiä!!
Lisää making offia. Kevyesti sellainen Sanna Raipe otsis märkänä.
MUSHROOM MUSHROOM!
HC DUUNIPÄIVÄ



 Ystäväni Saku istui pitkän tovin tänä iltana meillä vinguttamassa kanssani luottokorttia kun varattiin vihdoin lentoliput Belfastiin! Viisi viikkoa ja kaksi sankaria viilettää ilmojen halki moikkaamaan Joonaa! JIAH!

Huomenna olisi tiedossa jalkapallojoukkueen virkistäytymispäivä/ilta/yö! Pientä lumiriehaa tiedossa sekä mahdollisesti Jyväskylän yössä nähdään huomenna muutama bailaava jalkapallokisuli.


Hyvää yötä toivottelee sienipää

P.s. Sain maailman hienoimman ystävänpäiväkortin! Milla, you rock too! <3


Minä kasikymppisenä






3 kommenttia:

  1. Sun banneri on iha huippu nyt! ja super kivat hiukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jasmin! Päätin luopua tammiaiheisista bannereista ja laittaa vähän pirteämmän ja sähäkämmän bannerin. Tykkään itsekin uusista hiuksistani :)

      Poista

<3