tiistai 30. elokuuta 2016

COMFORTABLE

Saksan reissulta tarttui matkaan pari vaatekappaletta minun lemppariputiikistani, Weekdaylta. Suomessa oli Weekdayn liike ennen Helsingissä, mutta käsiittääkseni liike lopetti toiminnan Helsingissä. No anyway, Firenzessä en ole törmännyt Weekdayn kaltaisiin putiikkeihin, joten olin onnesta soikea kun pääsin Weekdaylle Kölnissä. Tässä olisi lopputulos. PINK  DREAM, I feel like unicorn!  Ja hei nämä kollaripöksyt on niin ihanan rennot jalassa, rakastan tanssia kotona yksin ja fiilistellä mun olohousuja. Okei jos paljastan teille vähän, ei nämä minun olohousut jää pelkästään omaan olohuoneeseen vaan olen rakastunut näihin totaalisesti ja kuljen nämä päällä myös julkisesti, hauska leikkaus ja lahkeenmitta takaa sen, että viihdyn näissä myös muualla kuin kotisohvallani.



// Housut & Paita Weekday / Sandaalit Birkenstock //





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3