perjantai 25. maaliskuuta 2016

FINALLY

Koko sen ajan kun olen täällä Italiassa asustellut olen haaveillut löytäväni itselleni sopivan mustan nahkarotsin. Olin varannut melkoisen budjetinkin tätä investointia varten ja kierrellyt Firenzen nahkakauppoja läpi silmät tarkkana. Tämä maa kun on nahkan Mekka! Mutta mikään noista takeista, joita näin nahkakaupoissa ei ole tähän päivään mennessä napannut niin että haluaisin maksaa itseni kipeäksi takista. Muutama viikko takaperin astelin huvin vuoksi Firenzen Zaraan ja siellä se minun täydellinen simppeli musta nahkarotsini minua odotti. Viimeinen kappale kyseistä mallia ja juuri minun kokoani. Takki lähti mukaani pilkkahinnalla ja olen ollut todella tyytyväinen ostokseeni. Ihan sama kuinka monella vastaantulijalla on samanlainen rotsi, sillä on väliä kuinka kannat rotsisi.



Huippua Pääsiäistä kaikille! Itse vietän Pääsiäistä Alpeilla. Toivottavasti suksi luistaa ja aurinko paistaa <3

-Marika

P.s. Toivottavasti giffi rullaa teillä kaikilla! Olin täysin unohtanut kuinka hauska näitä on välillä tehdä normi valokuvien tilalle ;) Taidan laitella näitä giffejä blogiin useamminkin jatkossa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3