keskiviikko 20. tammikuuta 2016

SOITTOLISTANI, JOTKA SAAVAT MIELENI HYVÄKSI JUURI NYT

Ciao tutti! Tässä olisi kaksi soittolistaani youtuben puolelta, joita olen nyt fiilistellyt! Toinen on ollut minulle ilo treenatessa ja toinen taas kotona hengatessa. Tykkään tehdä soittolistoja youtubessa fiiliksen mukaan. Yleensä olen pitänyt soittolistani yksityisenä mutta ehkä jatkossa laitan osan niistä julkiseksi, niin voitte fiilistellä sitten minun kanssa ;)

JUST CHILLIN' - SOITTOLISTA

FILLARI KULKEE JA RAUTA NOUSEE - SOITTOLISTA


Olen huomannut syöväni paljon terveellisemmin kun olen yksin. Syön niitä juttuja joista pidän ja entisenä kasvissyöjänä huomaan kasvisten ja vihannesten palanneen ruokavaliooni isommassa osassa kuin hetkeen. Hyvä niin! En kuitenkaan koskaan ole ollut mikään kalorinipo, enkä aio olla jatkossakaan! Tänään aion pitää lettukestit yksin ( taikina tulee olemaan yhtä iso kuin ennenkin, joten saanpahan syödä itse enemmän ;))! En ole koskaan ollut mikään roskaruuan mättäjä, olen aina pitänyt kotiruuasta ja monipuolisesti syömisestä ( voit myös lukea, että nainen syö kuin hevonen! ), joten ei tämä ruokapuolen muutos ole mikään iso asia. Se on vain jotain sellaista mikä saa hymyn huulilleni tällä hetkellä.

Tuttavallani täällä italiassa on ampiaisfarmi ( Plan Bee ) ja he tekevät myös itse vuohenjuustoa. Olen etuoikeutettu kun pääsen välillä osalliseksi näistä herkuista. Minulla on tainnut olla sivistyksessa aukko, sillä en ollut edes kuullut kuinka paljon eri vitamiineja ja mineraaleja mehiläisten siitepöly sisältää! Siitepölyssä on vielä huikea määrä proteiinia! Olen siis ottanut tälläisen vitamiinipommin käyttööni nyt. Jos tämä kelpaa ruuaksi mehiläiskuningattarelle, niin kyllä kelpaa minunkin popsia tätä. Suosittelen!

Blogini saattaa olla jatkossa hieman hiljaisempi, mutta instagramtilini (marikakatariina ) taas aktiivisempi, sillä sain Suomen visiitilläni ostettua uuden puhelimen, jossa toimii kamera! Eli jos Italiahommani kiinnostavat niin ei muutakuin seuraamaan instassa!

-Marika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3