keskiviikko 31. joulukuuta 2014

KUINKAS TEIDÄN JOULU?

Minun jouluni oli perheen kanssa vietettyä aikaa. Perheeni on iso ja suoraan sanottuna levällään. Joulun aikaan olin siskoni kanssa useammassa eri paikassa, mutta se kyllä kannatti. Ihana joulu äidin luona,  omassa kodissa isän kanssa, mökillä kummilasten kanssa, veljet näkyi vilaukselta milloin missäkin ja sisko viihtyi seurassani koko joulun. Joona liittyi seuraamme joulupäivänä. Hyppäsin siis tämän joulun paikasta toiseen mutta se ei haittaa kun olin oikeiden ihmisten seurassa. Nyt on masu pullollaan ruuasta, viimeiset jouluruuat söimme Joonan kanssa vielä maanantaina. Nyt riittää suklaa ja laatikot! Seuraavan kerran ensi Jouluna, tai suklaata ehkä jo parin viikon (tai parin päivän päästä). Kuinka teidän Joulu meni? Hyvin syöden ja leväten?

Hyvää uutta vuotta 2015 kaikille! Meillä on tänään naamiaiset ystäväporukalla! Instagramiin tulen varmasti päivittämään kuvia asuista ja tunnelmasta illan aikana! Olkaahan varovaisia rakettejen kanssa, minä en niihin koske! :)

Tässä vielä muutamat gopro-kuvat minun joulustani :) Vikassa kuvassa on muuten selainen tarina että ostin tuon kyseisien turkin äidilleni kun olin 9. Keräsin rahaa koko vuoden ( yhdestä roskapussista sain 2 markkaa) joululahjoihin. Tänä jouluna äiti totesi, että turkki sopisi minulle hyvin. Olen samaa mieltä, näytti hyvältä ja oli oikein lämmin :)

-Marika












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3