sunnuntai 23. marraskuuta 2014

MUHKEIN HUIVI & PIKKUJOULUMEKKO






// Takki Carlings / Huivi Only / Kengät Bianco /  Mekko Lindex //






Myönnetään olen ollut säälittävä asukuvien ottaja pitkän aikaa! Syynä voidaan pitää kutistunutta vaatekaappiani, joka saa uudistusta nykyään todella harvoin ja pääasiassa uudistukset tapahtuvat urheiluvaate puolella. Nyt päätin kuitenkin haluavani uuden mekon, jota voisin käyttää monessa tilanteessa, rennommissa juhlissa, arjessa ja noh melkein missä vain. Löysinkin sopivan koltun, joka on nyt saanut pukea minut ainakin jo yksillä synttäreillä, pikkujouluissa ja nyt olisi tiedossa vielä toisetkin pikkujoulut, jonne haluan mekkoni laittaa. Ennen huomasin haluavani joka tilaisuuteen uutta ja sorruin ostamaan hätäisesti vaatteita, jotka jäivät lähes käyttämättömiksi. Nyt olen huomannut, että fiksummilla valinnoilla haluan pukea samat vaatteet uudestaan ja uudestaan. Plus että nykyään näen vaatekaappini sisällön kerta vilkaisulla, mikä tarkoittaa helpompia aamuja pukeutumisen suhteen.

Olen etsinyt pidempään jo taivaallisen muhkeaa ja suurta huivia! Nyt vihdoin sellainen lähestulkoon käveli syliini sattumalta. Olin vain läpikulkumatkalla treeneihin ja poikkesin kaupungin läpi hetken mielijohteessa. Matkaani tarttui Onlysta tämä iso ja lämmin kukonaskelkuvioinen huivi. Itseasiassa huivi on käännettävä ja toisella puolella on erilainen printti, mutta minulla on ollut tähän kuosiin fiksaatio jo vuosia, joten toinen kuosi on toistaiseksi jäänyt käyttämättä. Hakusassa minulla olisi vielä kukonaskelkuvioinen istuva paita. Ehkäpä löydän tälläisen ensi viikonlopun tyttöjen pikkujoulureissulta Helsingistä. Emilia varo vain, voit joutua juomaan useamman lasin glögiä minun ja Petran saapuessa yökylään!

-Marika

P.s. Kiitos Nope nopsukka kuvista <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3